Monday, July 29, 2013

Skim Fellowship Slab/Slai UMP

PENGENALAN
Mengenalpasti bakal-bakal tenaga pengajar yang berkelayakan untuk ditawarkan biasiswa SLAB/SLAI. Mereka yang berjaya mendapat tajaan tersebut boleh dipertimbangkan untuk menjawat jawatan pensyarah, sekembalinya mereka daripada pengajian lanjutan (dengan jayanya) di peringkat sarjana atau doktor falsafah.
OBJEKTIF
  1. Mewujudkan sebuah Skim Latihan Akademik alternatif di samping skim-skim lain sedia ada di bawah Program Latihan Akademik UMP.
  2. Menyediakan suatu garis panduan yang jelas berkaitan Skim ‘Fellowship’ bagi bakal staf akademik UMP di Universiti Malaysia Pahang.
  3. Menyediakan proses kerja yang lengkap bagi pelaksanaan Skim ‘Fellowship’ di Universiti Malaysia Pahang.
  4. Memindahkan proses kerja terbabit ke dalam aplikasi Sistem Pengurusan Bersepadu (Integrated Management System) sedia ada.
PROSES KELULUSAN PERMOHONAN SKIM ‘FELLOWSHIP’
Semua permohonan untuk mengikuti Skim ‘Fellowship’ UMP akan dipertimbang dan diluluskan oleh Panel Pembangunan Sumber Manusia sedia ada.

Sila dapatkan borang berkaitan urusan Skim Fellowship di Muat Turun Borang. (Perjawatan>Skim Fellowship)
KHAS UNTUK PEMOHON SEMPENA CAREER FAIR DI MIDWEST GAMES 2011:
IKLAN SKIM FELLOWSHIP
BORANG PERMOHONAN SKIM FELLOWSHIP
PEGAWAI BERTANGGUNGJAWABPN. NORANITA MOHAMMAD/CIK MASNIRAM MOHD FADZILLAH

Source/Link : Fellowship UMP

Jika borang tiada pada link yang diberikan, anda boleh berhubung terus dengan Pegawai bertanggungjawab melalui email di bawah:
noranita@ump.edu.my
masniram@ump.edu.my

Sila jangan mention nama saya..hehe sbb saya cuma nak permudahkan urusan pencarian biasiswa korang je, saya bukan pegawai promoter.

Kalau xdapat jgk blh emel mrs cekodok, sy masih simpan borang fellowship ump. But please don't expect a prompt reply coz I only have two hands but has thousands of things to handle. All the best!!
 

10 comments:

Anonymous said...

salam. boleh x sekiranya saya inginkan borang skim fellowship ump tu..hehe..thanks...saya student utm,,tp master by coursework...

mrs cekodok said...
This comment has been removed by the author.
mrs cekodok said...

Sorry typo, my email address is nurhuda105@gmail.com

rabeah fadzil said...

I want too.. This is email adress rabeah_2008@yahoo.com.. Thanks a lot! :)

aPA pul@k DAH!!! said...

sy nak jugak.. nie emel sy.. ain5721@gmail.com

din said...

salam..bleh send kt sya gak? aizuddin_azlan@yahoo.com..thx in adv...

Anonymous said...

salam, boleh email kt saya tak borang tu? shad8988@gmail.com
thanks a lot =)

Anonymous said...

Boleh emailkan borang tu ke wardatunnadrah@gmail.com

Anonymous said...

Salam. boleh email kat saya x borang 2? ni emel saya, phoebe5021987@yahoo.com
thanx

saidah said...

salam.boleh saya dapatkan borang tersebut.alamat email sitipengaman@gmail.com TQ SO MUCH:)

anda mungkin mahu lihat ini

Related Posts with Thumbnails