Saturday, February 4, 2017

CHERISH YOURSELF


Sewaktu Kokda nak bina profile fb ni, Kokda tanya En. Ahmmad.

Describe me in one word. I need to put it in the profile.

He said "stout-hearted"

Haaa tak pernah dengar pun apa benda tu stout macam nama cendawan renek je

almaklum vocab #villagepeople kihkih

So i googled. (Oh man, google dah jadi verb )

Determined, fearless, brave

Iyo ko ni

Now try to ask people around you. Macammana mereka pandang kita.

Sebab kadang-kadang kita selalu fikir negatif saja dan downgrade diri sendiri.

Dan kadang-kadang apa yang kita rasa betul tu tak betul pun sebenarnya.

Macam dulu masa plkn. Kokda cakap sikit je kawan-kawan dah gelak.

Kokda ingat kokda kelakar.

So Kokda tanya la "aku ni kelakar ke?"

Kawan kokda jawab "Ko tak kelakar..ko SENGAL.."

Cisss

Apepun kawan-kawan Kokda semua best!

#unleashyourtruepotential
#bisneswithryg

No comments:

anda mungkin mahu lihat ini

Related Posts with Thumbnails